Followers

Sunday, October 4, 2009

livElifE


smlm pagi2 lg da gerak g men squash. haha. gian doe. rase cm nk g ari2 je. tp kekangan mase tak dpt nk elak. berserah je la..haha. blk kejap then smbung wat arca aku yg tergendale sebentar sbb musim ujan. ujan rahmat.. bapak pnt. kebetulan smlm ramai lak yg ade kt maktab. org luar la yg rmai. n the best part mestila ktorng yg ngah wat arca beramai-ramai telah menjadi tumpuan org yg lalu. kami dpt mcm2 komen. ade yg soh ktorg psg mozek kt umh dieorg la..kawen nnti soh ktorng wat umh la.. itu laen kire. lantak korang la nk ckp pe.tp ade gak komen yg positf kami terima. tp aku bangge orang tgk aku wat keje tu. sbb aku da buat bende yang belum tentu dieorg sanggup dan mampu buat. kan.?sape yg nk bergelumang ngn simen+pasir.? haha. msti x snggup kan.?smpai tgn aku pwn berbelang sbb wat time tnghri. nk wat mlm kebetulan mlm smlm ujan la pulak. so x jd la.. huhu. seap jgk arca aku tu akhirnye.tinggl nk touch up sket2 lg. skunk nk fokus kt keje len plak. at da same time nk tlg gak membe2 yg blum seap. ape gune kwn kalo x tlg menolong en. :) mntk2 berjln ngn lancar la projek ktorg nie.
Amin..




0 comments:

Post a Comment