Followers

Sunday, October 4, 2009

dugaan.

pameran seni semakin hampir. tp bnyk bende yg x seap lg. masih rmai lg membe2 unit aku yg x seap arca mereka lagi. bnyk sngt kekangan yg kami hadapi nk wat arca nie. mmg bnyk sngt ujian dan dugaan. alhamdulillah arca aku sudah seap. tetapi ade lagi rakan2 yg masih blum sempurna arca mereka. membe aku yg sorang nie br wat arca die mlm semalam. mmg bertungkus lumus aku tgk die buat. dengan potong kayu, paku lagi kayu tu, bancuh simen, ratakan simen. mmg bnyk proses yg perlu dilakukan untuk dirikan arcanya. bg mengukuhkan lg arca kami perlu sokong dengan tapak. malang bg rakan aku tapak yg dibuatnya telah dibuka oleh org laen tanpa kebenaran pd keesokan paginya. mmg hancur hati die tgk tapak yg dibuat x sempurna lg. dan lebih memilukan hati kayu yg digunakan untuk menyokong tapak berkenaan telah hilang. sedih tgk keadaan die dgn ditambah nervous nk oral lg ngn rungsing psl tapak arca lg.aku harap mmbe aku nie tabah & saba menghdpi dugaan ini. aku sebgai rakan hnya mampu mendengr dan menolong setakat yg aku mmpu.
semoga ALLAH memudahkan kerja kami.

0 comments:

Post a Comment